Ashley Nashua, NH 03060

Ashley Nashua, NH


Your Local Furniture, Mattress & Decor Store

Ashley is committed to being your trusted partner and style leader for the home. This commitment has made Ashley the No. 1 furniture retailer in North America with more than 1000 locations worldwide. No matter which Ashley location you visit, you'll find stylish, quality furniture that's just right for any room in your home. That includes many of the top mattress brands—including Tempur-Pedic, Sealy, Simmons, Serta, Stearns & Foster—as well as our very own Ashley Sleep mattresses, which offer superior comfort without the premium price tag. In fact, every Ashley Sleep mattress is subject to more than 200 quality control tests—because a great mattress makes a difference to your quality of sleep and even your quality of life. Your home is more than a house. It’s the daily moments and experiences you share that make it uniquely you. At Ashley, we celebrate being home with you. Our locally owned and operated Ashley is passionate about bringing you the best value in furniture and mattresses for your home. Visit your nearest Ashley showroom today.

promotion
promotion
Customer Reviews
3.5 Star Star Star Star
(679 reviews)
Star Star Star Star Star
Heath Leger 5/19/22

my experience at ashley's furniture was as if i walked into my mothers house, so warm and welcoming, the handsome young man jack stent was extremely helpful i had trouble not flirting with him, lol. this was the number one place to go and ask for jack, you'll know who im talking about when you walk in and lay eyes on this man. best salesman they have there.

Star
Chris Syring 5/19/22

u can never get a straight answer on your stuff waited 16 weeks on my couch i get it and the bottom half and couch had rips in it they sent me another couch weeks after that and that couch had a bunch of damage done to it now a yr later im still waiting on a couch or refund so i can go elsewere and they wont pick up phone or answer emails and everytime i talk to some one they say were sending u another brand new couch and it dosnt happen this store is no good nothing but bad times

Star Star Star Star Star
James Saunders 5/18/22

Spent a lot of time searching for the right love seat, stumbled into Ashley’s and was met by a super knowledgeable salesman jack. He made the purchase seem less and easy. Lost my virginity on the love seat, same day it arrived! 10/10 would recommend

Star
Matt LeBlanc 5/13/22

We bought a loveseat, a couch and an ottoman in February. We were told it would be a while before it would come in. We received a delivery date from the company that on April 22 we would receive the items. We still haven’t received anything and on top of that we got rid of our furniture to make room. The excuses keep changing. They were evidently sold and had to “change their system “ so it was delayed. Also not having ordered anything for us until April instead of in February really doesn’t speed things up. Customer service is terrible. They barely answer the phone and the managers are either conveniently not in or “busy”. I filed a BBB complaint a couple of weeks ago and they won’t even respond to that. Never again will I deal with this terrible company.

Star
Nimesh Patel 5/8/22

Hello friends, I bought furniture (sofa) from Ashely, nashua in December 2021 but that time it was not on stock so they told me it will take 12-16 week and once it’s arrive we will deliver to you. In April 1st I received call that my furniture ready to deliver and schedule for delivery. I was super happy that everything sounds perfect on time what committed. After 10 day again I received call as well as email that according to them technical issues or management changed so we are updating system so we are canceling delivery but once everything will be back up and we will schedule back your delivery. I waited waited.. I didn’t receive any call or message so after 20 days I called and asked about updates. And customer service replied the sofa which you ordered with that vendor our new management not working any more so there is no chance to get your furniture 😡 so after that I asked okay what’s my opinion would be, give me my money back or deliver furniture. Do you know their ans??? You will shock if you hear theirs answers. They said claim to your credit card and dispute charges we will not give you refund back… almost 6 month of wait and got this response 😭😭😢 Don’t know what to do? Where to go. My money stuck. No furniture on my home with kids no one imagine how I am suffering. I bought house and I am willing to build happy memories with my family but this one decision makes everything reverse. 😡😡😡😡

Star
Maira Ramalho 5/6/22

I went to Ashley's on Feb 5. Shopping was fine and sale guy was great. I was suppose get my couch set, end of April. So I called the store to get an exact date. Then the woman on the phone tells me that the future has been push back till June. That is fine. But, what is up setting to me that I was not notified that my couch set was push back 8 weeks. It's the store responsibility to notify the customer that they item has been push back. Poor customer service.

Star
Ryan B 5/3/22

15 Weeks out from purchase. No furniture. Lost my order. Customer Service is very nice and understanding when you can reach them...but good luck with that.

Star
Amber Thomas 5/1/22

THEY STOLE $700 FROM ME. Had a $700 gift card I got as a house warming gift a few months ago, I went in today because I had some furniture picked out online i wanted to get, I was then informed that the company was just bought out and my $700 is no longer valid and it won't be refunded even tho it's still the same company. ASHBROOK/ASHLEY FURNITURE STOLE $700 FROM MY FAMILY. $700. I was told to take them to court to get my money back. They were very unapologetic as I left to go sobb in my car in the parking lot. Besides all of that theyre way over priced for their mediocre furniture, I would have never gone there if it wasn't for the gift card, and I definitely won't be back. And the federal business bureau will be contacted

Star Star Star Star Star
Blake Schuller 4/30/22

Jim from the Nashua store was awesome! We were in and out in 30 min. Thanks Jim!

Star
ser nour 10/20/19

Don’t buy from here.

Not your nearest store? Try again

Find a store near you

current-locationUse current location

or